I´m an angel, I´m a devil...and sometimes in between

Masters of Rock 07

17. července 2007 v 18:00 | Princess of darkness |  HudBa
Letos poprvé jsem měla -tu čest- být na největším metal/rockovém festivalu u nás- na Masters of Rock 2007.
Náš stan jsme vyplňovaly- já, Martinka a Monča. Vedlejší pak Lukes a Milhaus.
Už jen samotná cesta byl zážitek sám o sobě. Nejen, že jsme si neměli kam sednout, skoro jsme si neměli ani kam stoupnout. Ovšem mě nějací metalisti v kupéčku pustili, sice měli vlezlý kecy, ale seděla jsem :) Nakonec to byla nejvíc sranda. Všichni se mi velice vřele představili, načež jsem zase všechny jména zapomněla z šoku, že se mě každej snažil dát pusu :D
Moje ,,přátelé" se s náma přesunuli i do druhýho přestup- vlaku. My jsme si sedli, sice každej tak na pět centimetrů ale seděli, vedle mě teda nějakej týpek co mě nechutně utlačoval a furt se mě ptal jestli mi to nevadí... skoro jsem ani nestihla říct, že v pohodě, a on se jen zaculil, že jemu to taky rozhodně nevadí. Grrr.. No prostě představte si na 1m2 tak 5 metalistů :D A do toho ty hlášky, jsme se s lukesem a Marťou neskutečně řezali... třeba když popisovali, jak ostatním vadí, že kouřej- ,,No ty jo, já to jednou foukl na ženskou co měla astma, tak zakuckala se trochu jako":D nebo vyhodili vršek od flašky z okna ,,Ty pičo, teď se někomu zadře sekačka!" a furt:D
Mé vnitřní štěstí neznalo mezí, když vlak zastavil...k mému nemalému úžasu se ale nevystupovalo dvěřmi, ale zavazadla se házela z oken a za nimi prosvištěli i jejich majitelé :D
My jsme způsobně vylezli dvěřma a ocitli jsme se na místě největšího soustředění černé barvy v celé ČR.
Tábor jsme rozložili na jakési louce za areálem a hledali nejmenší drny... jeden tam byl, jako naschvál sem na něm spala já!.. Stan jsme s vypětím sil zvládli postavit, oko si nikdo tyčkou nevypíchl, takž jsme dospěli ke zdárnému konci. Teda začátku.
Vydali jsme se teda pro pásku. Hnusná žluto oražová, látková jakási... tsc, chci černou s červenejma plamínkama:D Ale tak dobrý, nebyla tak špatná- ještě ji mám furt na ruce a dlouho mít budu:)...
Tolik stánků s tričkama, stahovákama a dalšíma metal věcma pohromadě, jsem ještě neviděla:) Taky jsem si s Marťou pár věcí odvezli<3
Noa to jídlo:D :D :D samý dobroty, hehe. Nejlíp ale vypadalo, když si Lukes dal gyros s tzatziki a pokapal se tou bílou omáčkou do intimních míst:D to jsme se málem udusili smíchy, no zajímavě to vypadalo:D Pít taky neumí, zkoušela jsem to ve stanu, lila jsem mu pití zvrchu, jenže buď nestačil polykat, nebo byl strašně nešikovnej...takže jsme měli stan celej mokrej a on ještě tak dvě hoďky ulepený vlasy od koruní mango:D M to nechutná, že... já se ráda podělila:D Monička se zase stala závislou na zmrzce s kávou:) No prostě jsme si žili jak prase v žitě.
Dopoledne jsme vždycky blbli ve stanu a pak jsme šli na chvíli na bazén. Voda tak mínus tři stupně. Dokonce možná s přídavky ledu. Ale šlo to, když je vám vedro. akorát teda ty sprchy, jsem si umývala vlasy a myslela, že mně umrzne mozek:D, Takový jehličky..au. Nejlepší pohled na Marťu jak stojí před sprchou, voda teče a ona přešlapuje před tím a nešťastně na to kouká:D
Pak jsme šli do města na oběd, koupit něco do obchodu a hurá na kapely co nás zajímaly.
Říkám vám oteveně- nespěte ve stanu s nikým kdo má klaustrofobii, ani s tím, kdo se nejvíc bojí pavouků... a ještě horší verze- nespěte s nima dohromady! Hrůza, první noc jsem málem umrzla, protože ,,stěny padaly a byl malej prostor", takže jsme spaly s otevřeným stanem.... holt někdo spí pod širákem i ve stanu:D No a pak jsem platila za lovce pavouků, i těch mikroskopickejch:D
Jeden se objeví a Monča zbourá stan jak se dere ven a ječí, nakopne vás do hlavy, nic si z toho nedělá... Holt holky z vyšší společnosti:D Nejlepší ale byli naše kecy před spaním... mám namožený břicho, ještě teď:)
úplně mě fascinovalo, jak naši Malou každej ze solidarity pouštěl před sebe, jo 154cm dělá divy! Monča jak s každým mluvila německy:) Lukes řval na celý kolo a píval snad uplně všechno...
Taky securiťáci, kteří do mě furt něco ryli..a slečno jak se vám tu líbí, a slečno to a ono:D Nejvíc mě ale rozdrtilo, když jsme si sedli na jídlo a pánové u stolu na nás měli nějaký řeči, naznačili jsme jakože nic nebude, a týpek se přesunul na Lukese a začal do něj valit, že má krásný modrý oči:D To bylo moc na mě:D:D
Podpisy máme taky nějaký, Od Stratovaris, na který jsem si teda vystála frontu... a pak od Stefana Elmgrena a z Hammerfallu, tam před koncertem tam tak stáli, davy kolem nich proudili, borci trika Hammerfall,
jejich fotky na zádech a nic..malem do nich ještě vráželi. ovšem náš kytarista je nepřehlédl a zapředl anglickou konverzaci:D.. dostali jsme podpisy, vyfotili se s něma, slíbili, že se určitě koukneme na koncert a odešli. Zážitek nejuvětší, všichni pusy od ucha k uchu, bezmezný nadšení:) díky Luky, seš master:P
Odjížděli jsme po Sepultuře, teda šli jsme ještě na chvíli do stanu, kde jsem usla na krosně, mravencích a Lukesovi (v tomto pořadí), no a nebýt toho, že mě vzbudil tak spím ve Vizovicích dodnes:P
Vážně to bylo nejvíc fajn! Užila jsem si to, a n ejen já... je příjemný být mezi ,,svýma"... Příští jedeme určitě všichni znovu:)

Podle mě nejlepší kapely na MoR 07 (v pořadí jak hráli za sebou):
Sabaton
Hammerfall
Sepultura
.... z čehož bych pak vyzdvihla Finntroll, Epicu, Stratovarius, Children of Bodom (i když měli moc zeslabený kytary), Sabaton a Hammerfall( i když jim to zvukař posral a tak Joacim Cans nemohl vyzpívat dost výšek)- pak to ještě dovršili tím, že nakonec papírky ,,pršely" jen z ejdné trubky a na druhé straně to ti tragédi začli rozhazovat rukama:D Tak stane se...
Nejvíc mě překvapilï Finntroll, Sabaton- naprosto úžas a pak i Sepultura, na kterou jsem se v tomto slození, musím říct že neoprávněně, dívala skepticky.
Naopak zklamáním pro mě byli jesdnoznačně Motorhead- moc dlouhý, moc stejný, moc nijaký....
Celkově jsem ale byla nadšená:)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.